Nemám rád moc články podobného typu, ale neodpustím si jej napsat. Ač tahle věta zní jakkoliv, zkuste se začíst, třeba Vás stejně jako mne napadne, že je potřeba soustředit se na podstatnou část Vašeho podnikání.
Seznam i Google se dlouhodobě snaží potlačit weby zvané MFA. O tomto tématu jsou toho loni napsal dost – zkuste se začíst a přemýšlet jaký bude pravděpodobně další vývoj. Ondřej Baar o MFA
Pokud se budete držet stále představy, že SEO je prostředek který Vás spasí. Musím Vás lehce vyvést z omylu – pokud Vaše služby nebudou dostatečně kvalitní, ani první místa ve vyhledávačích Vám dlouhodobě nezajistí úspěch!
Agentury zabývající se SEO by dle mého začít přemýšlet nad svou ctí. O čem mluvím? Velmi mě trápí když vidím, že u jedné společnosti jsou tři klienti ze stejného oboru, kterým dle finančních prostředků vynaložených na kampaně rotují pozice ve vyhledávačích. Bohužel je to obecná praxe, kterou NEPODPORUJI!
Tato rada je určená především Vám co přemýšlíte především jako manažer, či projektový manažer webových projektů. Základní poučkou by mělo být, nedělám tento web pro sebe, ale pro naše zákazníky či návštěvníky!
Nebuďte líní a pokud je možných více variant – otestujte která bude nejlepší! Pokud nebudete zkoušet nic se nedozvíte.
Když nevíte co dál, zeptejte se těch, kteří by to měli vědět. Mohou to být profesionálové v daném oboru, případně lidé, které máte na blízku.