msgbartop
Weblog, který píše Ondřej Baar o internetovém marketingu, copywritingu a SEO, aby pomohl všem co mají zájem o pomoc
msgbarbottom



Jak spravne nakupovat zpetne odkazy

Publikováno: 12. Leden 2009

V pripade nakupu odkazu, Vam primarne nema jit o to kolik ranku za kolik penez. Ale jaky pomer cena / vykon pro Vasi stranku bude odkaz mit. U E komenrcnich projektu je to nakup, u informacniho zdroje je to predani informace a tedy samotna navsteva, diky ktere se uzivatel neco dozvi. Obecne metriky pro hodnoceni uspesnosti odkazu proberu v jednom z chytanych clanku.

Jak ohodnit cenu kupovaneho odkazu?

Zalezi na spouste faktorech at uz umisteni na strance a podobne. Pri prvni vymene vsak nelze objektivne urcit hodnotu odkazu a kdyz, tak velmi spatne, tim se budu zabyvat v jednom z chystanych clanku. Zakladem vsak je dohodnout platbu ne pausalni, pokud neni opravdu vyhodna. To zalezi opet pripad od pripadu.

Doporuceni

Co se osvedcilo nejen me, ale i mnohym webmasterum je napriklad tyden az mesic si nechat platit potazmo platit za kliknuti podle konkurencnosti daneho slova vetsinou 2 – 4 Kč ( cenu lze overit napriklad v systemu addwords. U daneho slovniho spojeni se da vetsinou s cenou dostat na polovinu, to je vyhodne jak pro webmastera tak pro inzerenta. Ze zkusnosti tyto odkazy jsou mnohem uspesnejsi, nez google adwords. ) a po uplynuti uvedene doby dle uspesnosti domluvit dalsi spolupraci, pausalne doporucuji platit dobu max. 3 mesice. S rezervaci na dalsi obdobi pri dobrem pomeru cena / vykon odkazu.

V tomto se neda jednoznacne uspet a proto pocitejte s tim, ze je treba zkouset, zkouset a zkouset a nakupovat, nakupovat a nakupovat. Diky platbe za kliknuti, ktere doporucuji merit obema stranami napriklad pomoci google analytics na strane inzerenta a vystupniho skriptu na strane webmastera, takto jsou obe strany chraneny a pripadne spory lze statistikami lehce vyvratit. Predevsim tedy na strane inzerenta. Webmaster by mel pozadovat ve spornych situacich nahled do techto statistik.

Komentáře, přidejte svůj názor!

You must be logged in to post a comment.

¨