msgbartop
Weblog, který píše Ondřej Baar o internetovém marketingu, copywritingu a SEO, aby pomohl všem co mají zájem o pomoc
msgbarbottom



Smartbag, chytrý vak s dobrým marketingem

Publikováno: 24. Září 2009

Narazil jsem na internetu na zajímavý produkt. Jistě jste jej již někdy viděli. Jedná se o velký sedací pytel, chcete-li vak. Zajímavým však pro mě je možnost vyzkoušet si jej a až poté produkt zaplatit.

Pokud jste produkt ještě nikdy neviděli, snad Vám obrázek pomůže představit si jej. Již několikrát jsem si říkal, že bych rád sedací pytel koupil k relaxaci, ale ještě nikdy jsem nebyl schopný to dotáhnout. Docela mě však přesvědčily sliby, které jsou uvedeny na webu prodejce a snaha o spokojenost zákazníka v průběhu užívání. Což jako klient, který rád přenechá starosti prodejci, velmi oceňuji.
Můžete je nalézt na odkazu k prodejci Smartstore v sekci služby. V bodech tedy:

  1. Garance spokojenosti

  2. Čištění zdarma

  3. Náplň zdarma

U obchodu smartbag.cz velmi oceňuji snahu o spokojenost zákazníka. Kromě výše zmíněného si totiž můžete sedací pytel objednat 20 dní zkoušet a teprve poté, jej zaplatit. Alespoň tak to chápu a myslím, že z pohledu marketingu je to hodně povedený prvek, který by mohlo zavést více prodejců. Samozřejmě u všech nadstandardních služeb platíte pravděpodobně poštovné, ale vzhledem k ostatnímu je to dle mého zanedbatelná částka, vůči komfortu který se Vám tato firma snaží poskytnout.

Komentáře, přidejte svůj názor!

  1. |

    Na tento web jsem taky narazil a příjemně mě překvapila možnost si ho vyzkoušet bezplatně doma. Ta náplň zdarma se mi ale už zdála divná a považoval jsem ji spíše za chybu v e-shopu:-)

  2. |

    No mě se zdá právě ta snaha čistit fleky a doplnit náplň, jako zajímavý benefit pro zákazníky. Opravdu dobrý strategicky správný tah. Otázka je jaké jsou náklady na tuto službu a jestli mají dobře spočítané ROI :)

  3. |

    Doporučil bych jim předělat web a udělat více fotek cena je přijatelná jen si to nedokážu představit jak sedím na tom pytli :))

  4. |

    Myslím, že informace, které jsou na webu většině lidí stačí s cenami jaké mají si nemyslím, že úprava webu byla tou nejrozumnější investicí. Poskytuje kvalitní zdroj informací o produktu. Samozřejmě by si stránky po technické stránce vylepšit zasloužily, ale to ostatně dalších 90% na webu.

    Na tom pytli můžeš prakticky i ležet. :)

  5. |

    Já myslím, že na tomto výrobku bude marže víc než zajímavá. Oceňuju především snahu kapku z toho vývaru investovat do spokojenosti zákazníku a do pocitu, že jsou hýčkaní servisem.. Je to správná cesta, ale bude v tom hrát určitě roli ta marže, ve vysoce konkurenčním oboru by si to prodejce asi dovolit nemohl… no ale kdo ví :o)

  6. |

    Samozřejmě, že nejde dělat podobný servis na dluh. Ovšem přístup dražší cena, vyšší kvalita a cena je pro mě rozhodně zajímavá.

Komentáře, přidejte svůj názor!

You must be logged in to post a comment.

¨